Кошик
1155 відгуків
+380 (67) 344-53-27
Героїв-рятувальників 15, Кропивницький, Україна
ЗапчастиниUA
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні покупці! Весь асортимент товарів, що представлений на сайті, є якісним, і ви маєте право обміняти або повернути його протягом 14 днів з моменту отримання, якщо дотримані певні умови: 1) Товар не був використаний і не має слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості або плями; 2) Упаковка повністю збережена і включає заводське маркування та всі інші пакети; 3) Товар зберігає свої споживчі властивості, вигляд і стан, як у момент придбання. Для обміну або повернення товару, будь ласка, звоніть на номери телефонів, вказані на нашому сайті. Транспортні витрати пов'язані з поверненням або обміном товару несе покупець. Будь ласка, відправляйте товар Новою Поштою або Укрпоштою і обов'язково без післяплати - кур'єр не має права перевірити товар і запросити вас сплатити після повернення. При поверненні товару, протягом 7 днів після отримання посилки і перевірки товару, гроші будуть повернуті на ваші банківські реквізити, бажано на номер карти Монобанку, Приватбанку. Ми просимо вас уважно ознайомитися зі статтею Закону України "Про захист прав споживачів", яка відноситься до випадків повернення або обміну товару. Згідно з законодавством України, встановлені певні умови щодо ситуацій, коли можна повернути або обміняти товар неналежної якості. Придбання товару неналежної якості: Згідно зі статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо виявлено значні дефекти, спричинені виробником товару, протягом гарантійного терміну, споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Згідно з пунктом 12 статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", значним дефектом вважається дефект, який робить неможливим або неприпустимим використання товару згідно його призначення, виникає з причин, що не залежать від споживача та повторно виявляється після його усунення, і при цьому має хоча б одну з наступних ознак: а) він неможливий до усунення; б) на його усунення потрібно більше 14 календарних днів; в) він робить товар істотно відмінним від того, що передбачено в договорі.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner